نوشته شده توسط : kabirpanel

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی محصولی است که برای پوشاندن سقف ساختمانها استفاده می شود. هر تابلو شامل هسته ای از مواد گرمازا است که از هر دو طرف با ورق فلزی لاغر شده است. ساندویچ پانل سقفی مواد ساختاری نیستند بلکه مواد پرده ای هستند. نیروهای ساختاری توسط چارچوب فولادی یا قاب حامل دیگر که ساندویچ پانل ها به آن وصل شده اند ، حمل می شوند.  انواع ساندویچ پانل سقفی به طور کلی توسط ماده گرمازا استفاده شده به عنوان هسته گروه بندی می شوند. پانل های ساندویچی با هسته های EPS (پلی استایرن منبسط شده) ، پشم معدنی و پلی اورتان (PIR ، یا پلی ساسیانورات) همه به راحتی در دسترس هستند.

مواد به طور عمده در عملکرد عایق حرارتی ، عملکرد عایق صوتی ، واکنش به آتش و وزن متفاوت هستند

چرا به هر حال از ساندویچ پانل سقفی استفاده می کنیم؟

ساندویچ پانل سقفی به دلیل تعدادی از مزایا ، عمدتاً مربوط به هزینه ، بسیار مورد تحسین قرار می گیرند. مقایسه بین فن آوری پارتیشن قاب (فریم های با روکش ساندویچ پانل) و فن آوری های ساختمانی سنتی مبتنی بر دیوارهای سنگ تراشی ، مزایای ساندویچ پانل های سقفی را در سه حوزه مهم نشان می دهد:

1. هزینه های مستقیم ساندویچ پانل سقفی :

ساخت یک ساندویچ پانل سقفی ساختمان در هر دو فناوری به سطوح مشابه هزینه های سرمایه نیاز دارد.مقایسه در این زمینه هزینه های مصالح ساختمانی ، نیروی کار و حمل و نقل را شامل می شود.

2. زمان ساخت ساندویچ پانل سقفی :

یک ساختمان بر اساس یک فرآیند سنگ تراشی سنتی ممکن است 6 تا 7 ماه طول بکشد.یک ساختمان با همان حجم با استفاده از پارتیشن فقط یک ماه زمان می برد. زمان ساخت و ساز بسیار مهم است. هرچه زودتر یک ساختمان تولیدی یا انبار برای استفاده مونتاژ شود ، زودتر می توان به بازده سرمایه گذاری ساندویچ پانل سقفی رسید.

3. مراحل ساخت و ساز ساندویچ پانل سقفی:

در برخی از بخش های صنعت ، الزامات ساخت و ساز می تواند برای یک پروژه ساختمان بسیار مهم باشد. ساخت پارتیشن ساندویچ پانل سقفی "فرآیند خشک" است و به هیچ وجه آب مورد نیاز مصالح ساختمانی لازم نیست. یک فرایند خشک فقط به مونتاژ سازه و ثابت کردن روکش (در اینجا ، ساندویچ پانل ها) با پیچ نیاز دارد.

 

ساندویچ پانل سقفی چقدر هزینه دارد و ارزانترین آنها کجا هستند؟

هزینه خرید به ضخامت کلی محصول و ماده اصلی گرمایشی آن بستگی دارد. گزینه "بودجه" استفاده از ساندویچ پانل سقفی هسته ای EPS است. با این حال ، برای عملکرد بهتر دراز مدت و مقرون به صرفه بودن ، پانل هایی با ضریب هدایت حرارتی برتر انتخاب بهتری هستند .

بهتر است ساندویچ پانل سقفی خود را مستقیماً از تولید کننده یا از طریق زنجیره توزیع آنها سفارش دهید. می توانید از نمایندگان فروش منطقه ای ساندویچ پانل سقفی بخواهید که برای مشاوره حرفه ای در مورد بهترین فرآیندها و مواد ، به سایت مراجعه کنند. نماینده فروش با بررسی نیازهای شما می تواند به سرعت نقل قول سفارشی را برای شما فراهم کند. مراقبت از مشتری توسط نمایندگان فروش به کنار ، شما می توانید در هر مرحله از تحویل پروژه از مهندسین طراحی ساندویچ پانل سقفی یا مشاورین فنی پشتیبانی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()